Cookies
Cookies jsou klíčové pro optimalizaci naší stránky. Pomáhají nám zaznamenávat data o používání naší stránky a ukládat další informace, které nám pomáhají poskytovat služby, jako je například srovnávací nástroj. Tyto soubory neskladují žádná identifikovatelná osobní data. Více o souborech cookies najdete na naší stránce Ochrana osobních údajů.

27.06.2018

Skupina Auto Palace získala prestižní ocenění Superbrands 2018

Skupina Auto Palace se poprvé ve své historii stala držitelem prestižního ocenění Superbrands za dlouhodobé konzistentní úsilí o rozvoj znalosti a hodnot své značky v České republice.

Zisk významného ocenění Superbrands 2018 pro značku Auto Palace Group přichází ve stejné době, kdy tato dealerská skupina nedávno oznámila v mnoha parametrech rekordní ekonomické výsledky za rok 2017. Nejen těmito ekonomickými ukazateli, ale i množstvím kvalitně zacílených marketingových aktivit, se daří dlouhodobě budovat v ČR silnou značku Auto Palace Group, která je následně pozitivně vnímána svými zákazníky. V celkovém výsledku to poté přináší firmě výhodu před konkurencí, což u skupiny Auto Palace představuje na českém trhu až zdvojnásobení počtu prodaných vozů za posledních 5 let.

„Titul Superbrands charakterizuje prestiž, povědomí, pozitivní přijetí a preference koncovými zákazníky, kteří si s oceněnými značkami spojují kvalitu a pozitivní vlastnosti. Zároveň jsou to značky, které inovují nejen svůj produkt, ale přirozeně posilují také marketingovou komunikaci směrem ke své cílové skupině,” vysvětluje Stanislav Perkner, marketingový ředitel Auto Palace Group a dodává: „Tohoto prestižního titulu si velmi vážíme a využijeme ho v široké škále komunikačních kanálů skupiny Auto Palace – od webu a sociálních sítí přes reklamní kampaně až po lokální vystavení ocenění v síti všech poboček naší dealerské skupiny na území ČR.”

Informace o Mezinárodní organizaci Superbrands
Kolébkou mezinárodní organizace Superbrands je Velká Británie, kde projekt v roce 1994 vznikl a z níž se během více než 20 let rozšířil do téměř 90 států napříč 5 kontinenty. V České republice byl projekt realizován již na počátku nového milénia a znovu obnoven v roce 2013. Hlavním cílem projektu je na základě sjednocených kritérií a metod každoročně identifikovat nejlepší z nejlepších značek v rámci lokálních trhů. Proces hodnocení značek se v každé zemi skládá z několika kol. V poslední fázi výběru má rozhodující slovo komise expertů Brand Council, kterou tvoří profesionálové z řad byznysu, marketingu, médií, komunikace či marketingového výzkumu spojení s daným regionem. Ocenění Superbrands získávají značky s vynikající pověstí – zákazníci si s nimi spojují významné hodnoty a mají k nim osobní vztah. Od roku 2014 existují 2 kategorie, které zohledňují zaměření značek na B2C (ocenění Superbrands) a B2B (Business Superbrands). Zatímco první z nich jsou veřejně známé a spotřebitelé se s nimi setkávají den co den v maloobchodním sektoru, podnikatelské značky jsou důležitými hráči ve specializovaných odvětvích průmyslu, zemědělství a obchodu. Organizace Superbrands nabízí oceněným značkám exkluzivní možnost vstoupit do programu Superbrands, který poskytuje na poli marketingu řadu atraktivních příležitostí, jak s tímto prestižním titulem pracovat.

Více o programu Superbrands na:
www.czechsuperbrands.com
www.facebook.com/czechsuperbrands



Novinky